fredag 3 oktober 2008

Fredag!

Oj va veckorna går fort numera, hinner knappt sitta vid datorn och sitter jag här så prioriteras hundhemsidor istället för bloggen fy skäms!
Ja mycket har hänt under veckan, Vilda har något ont i munnen så för tillfället äter hon barnmats burkar och välling.. Jag vet att hon är bortskämd men jag kan bara inte låta henne vara utan mat..
Annars har hon fått en hel renovering idag de enda som saknas är kloklippning med de får bli en annan dag...
Så just nu ligger hon brevid mig i soffan i hopp om att bli lite torrare..

Mycke tid har tillbringats på Tomtebo tillsammans med R, massor av upp packning och i ordningställande. Men som vanligt är de alltid lika trevligt och alltid lika tomt utan honom...

Igår begav vi oss på Jula för att köpa torkarblad till Gudrun vi hade gott mod och hoppades att vi skulle lyckas byta dessa själv men ikke de.. De här med torkarblad va ju ett helt projekt tur de finns karlar som är snälla nog att hjälpa oss...
Träningskort på IKSU är införskaffat så nu är de träning som gäller första passet är bokat imorrn ska bli riktigt skönt att börja igen om än de kändes dumt att jag håller på att bli förkyld precis som alla andra...

Nu ska jag återgå till städning och diskande, tvätta står också på schemat men jag vet inte kanske får bli imorrn!

Frida Och Vilda önskar er alla en trevlig helg!

1 kommentar:

Linda sa...

Bra att du kommer igång och tränar - tror det kommer bli super för ryggen :) Jag och Viktor har varit på powerwalk med 24 andra mammor med barnvagn idag - gissa om det ser lustigt ut ;)

Kram