tisdag 28 oktober 2008

tisdag!

Hur underbart är de inte att vakna upp titta ut och solen skina och frosten är fortfarande kvar, helt otroligt mysigt. Dock va inte Vilda lika peppad på de här vädret ska bli roligt att se hur hun reagerar då snön kommer!
Igår satt vi klistrade vi datorn och tittade på de underbara bilderna av lillan, hon är så fin att de är knappt inte sant..
Finns inga ord för hur bra allting är för tillfället de är bäst att njuta av stunden medans den varar..

Har ju varit dålig i flera dagar nu och inte är de bättre idag heller (vad hade jag förväntat mej?) som tur är har min kära mor fixat en tid hos en naparapat imorgon jag hoppas verkligen att han kan hjälpa mig för de här funkar ju inte..
Idag är iaf inte armen lika bortdomnad jag känner lite grann iaf. Jag hoppas att jag ska kunna sitta och plugga lite idag om än de kanske är önsketänkade jag surt får ångra om jag väl sätter mej där..

Nu är de dags att vara lite social och inte sitta här!

Go morron gott folk :)

1 kommentar:

- sa...

peppar, peppar ta i trä ;P det ska bli så spännande att få se lillan :) krya på dig gumman!