torsdag 16 oktober 2008

Torsdag!

Vilken jävla morgon efter en dålig natt med sömn pga av bäckenet så blir man inte på bättre humör då man inser att Vilda och Gera har mask, ja ni hörde helt rätt för första gången i mitt liv har jag fått mask på mina hundar.. Så de var bara att börja avmaska och allt va de hör till tur att älsklingen är lugn och tar allt med ro, så för dagen är Vilda Rikards hund!

Så vi fick oss en sväng på apoteket på morron men vad gör man inte för sina älsklingar om än kassan är sinande tom?!

Ikväll blir de sista träningen för veckan nu är de vila i två dagar känns rätt skönt, imorrn blir de utgång med Tequila och på lördag har jag för plan att ligga i sängen och inte må allt för bra...

Tankarna runt en till hund följer mig dag som natt, jag längtar så efter synen av en heeler bäbis tittandes på mig de första den gör på morgonen. Jag vill så gärna ha en heeler längtan är så enromt stor...

Inga kommentarer: