torsdag 30 oktober 2008

Torsdag!

Rikard for på jobbet klockan 3 inatt och jag är fortfarande förundrad över hur pigg han kan vara den tiden, jag kan säga att jag fortsatte sova sött fram till klockan åtta..
Väl uppe tittade jag ut och hör och häpna de va vitt ute=snö :D Helt underbart dock inte tillräckligt mycke för att de ska knarra under skona men de är alltid nåt...
Pratade med Nina som är nere i Stockholm, tack gode gud. Hon kommer hem ikväll så de blir att baka en kladdkaka att bjuda henne på under kvällen. Så skönt att hon äntligen är hemma efter en så turbulent dag igår...

Min plan idag är att fortsätta pyssla och städa,tvätta och baka roligast är ju pysslet så mest tid går nog dit!
På lördag drar träningen igång igen vilket känns jätte skönt, har aldrig känt mig så svullen som denna vecka men de ska bli ändring på de nu..

Glöm inte att kika på min nya banner ;)

Nu är de dags att sätta igång om de ska bli något gjort, jag antar att jag kommer hamna vid köksbordet där alla mina pysselgrejer är ;)

Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

Frida sa...

en sån söt liten valp på bannern!
är det din blivande?!
:D :D

ha det super!

Kram Frida

Frida sa...

Jo det kommer nog att bli bra! :D
Hon var verkligen jättesöt! Och vilket fint namn :)

Kram Frida