torsdag 30 oktober 2008

update

känner mig som värsta hemma frun idag, har stått vid spisen halva dan först blev de en kladdkaka åt Nina :) sen hade jag bestämt mig för att göra lasagne till middag, provade denna gång ett nytt recept och jag är något tveksam men hoppas de är ätbart iaf. Fattar inte varför jag inte bara kan hålla mig till mina gamla vanliga recept som jag vet blir bra.. ja ja lite expriment förgyller vardagen...

Nu är de bestämt den 22 åker vi och hem kommer vi den 23e, tre kommer bli fyra :) Ingen är lyckligare än jag de kommer bli helt underbart, älskade lilla skatt du kommer passa våran familj perfekt och nästa säsong entrar vi banorna tillsammans!
Den här gången får inget gå fel, den här gången ska allt bli så där bra som de bara kan bli...

Så mycke som händer runt om kring mig att jag hinner knappt stanna upp och tänka, tusen planer och alla innebär ett steg frammåt. Ett steg i rätt riktning ett steg närmare...

Som vanligt med karlar och tidsplanering så går de ju si så där så jag ska springa och rasta Vilda och sedan stoppa in maten i ugnen, japp så blir de!

Puss

2 kommentarer:

Linda sa...

Kul!! Hoppas att ni inte tror att ni bara kan svepa in i Stockholm utan att åtminstonde hälsa på!! Säg till om ni behöver boende - vi har en 120 cm säng i vårt gästrum - skulle vara jättekul att ses. PS. nya bilder på underbarnet i bloggen ;)

Katarina Nimrodsson sa...

Ja karlar har inte det omdömme som vi har Men det är ju tur att dom kommer hem tillslut
Oj vilken fin banner du har gjort helt underbart fin med lillan också o Vilda den skönheten

mamma