fredag 24 oktober 2008

Fredag!

Dåligt med uppdatering igen men just nu händer allt för mycket runt omkring mig för att jag ska hitta tiden att sätta mig ner vid datorn för att blogga, skärpning ja jag vet!
Igår blev de en resa till Sundsvall och hem kom vi med en ny bil blev helt kanon, på hemvägen blev de ett stopp i Kasa för middag och byte av däck riktigt trevligt!
Så igår va en totalt fullspäckad dag kroppen va något mör när vi väl klev innanför dörren hemma. Så idag har jag mestadels legat förutom då R tvingade ut mig för att röra på mig vilket var bra min kropp behövde de...

Nu har vi just satt i oss middag och som vanligt har jag ätit på tok för mycket så nu blir de soffan en stund innan jag försöker sätta mig vid böckerna igen.
Imorrn åker vi ut till Mickels på middag ska bli riktigt trevligt!

Vi längtar som tok, du finns med i våra samtalsämnen varje dag ingen kommer vara lyckligare än vi då de väl blir av!

Finns inga ord för hur mycke du betyder för mig gubben, du gör min dag bara genom att finnas där..
Jag tycker om dej mer än ord kan beskriva...

Inga kommentarer: