måndag 20 oktober 2008

Tisdag!

Åh väntan är olidlig ingenting annat finns i mitt huvud jag väntar bara på att de ska låta pling och att rätt mail ska dimpa ner i mailboxen...
Jag hoppas verkligen att detta ska gå vägen de vore ju helt underbart, jag kan knappt tro hur bra allting går just nu de är helt fantastiskt...

Förhoppningsvis dyker de upp snart och då kommer jag sitta bänkad titta och begrunda, fundera och vrida och vända...

Jag antar att jag sätter en del funderingar i era huvuden men håll er bara lugn när allt är klart kommer ni också få veta vad som är på gång. Tills dess får ni fundera ;)

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

Hej vad fint du gjort på sidan Du ska veta va jag är glad att datorn är tillbaka ....man blir ju lite beroende av den hiiii
Hoppas att allt går bra