lördag 1 november 2008

Lördag!

uppe med tuppen, ja vaknade klockan åtta av Vildas fina stämma så de va bara att kliva upp tittade på termometern ute -6 grader så jag och vilda bylsade på oss kläder som om de vore -20 men vi frös iaf inte!
Så väl inne kollade jag mailen och där dök en efterlängtat mail upp, älskade skrutt snart är du hemma!

Nu försöker jag blogga och äta samtidigt för att hinna med så mycket som möjligt, träning vid kvart över elva sen iväg och handla för att sedan åka hem och städa inför kvällen..
Där nånstans ska jag klämma in att göra mig i ordning också hm ja de funkar nog om jag gör tusen saker samtidigt :)

Dags att packa ihop alla grejer kommer väl glömma hälften!

Ha en underbar alla helgons dag med massor av mys tillsammans med dem ni älskar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men har du köpt Heeler!? :D Gud vad roligt!! Vad blev de för någon då? :)