måndag 13 oktober 2008

Måndag!

helgen har passerat och det med råge, vi har varit i sundsvall och ställt ut lillan och kikat på massor av hundar..
Summa sumarum så gick Vilda inte så bra och detta inte på grund av utseendet utan för att hon höglöpte och inte alls va intresserad av mig utan endast av hanhundarna.
Men de är sånt som händer de kommer fler utställningar..
Vi har haft en jätte trevlig helg tillsammans med Emmy & Marlene med massor av god mat IKEA besök och klädhandling..
Dock va det med en skön känsla i kroppen som vi begav oss hemmåt igår, borta bra med hemma bäst..

Fick en kommentar av min älskade syster och du har så rätt jag är fullt upptagen med ett underbart liv, jag har allt jag någonsin har bett om..
Min tid är nu vet inte när jag mådde så här bra sist!

Idag är planen prommis med Vilda och förhoppningsvis med sällskap av brudarna..
Ikväll är de träning (äntligen) efter en helg i total synd, jag har inte ätit så dåligt på jag vet inte när så de får tas igen i veckan..

Heeler ställdes i lördags och självklart var jag där och tittade och fick träffa Siris syster, självklart fällde jag en tår jag önskar att jag hade fått stå där med henne min underbara skatt..
Men förhoppningsvis behöver vi inte vänta allt för länge på en ny stjärna, längtan är enorm!
Siri fattas mig i varje andetag i varje steg hon har satt sig fast i mitt hjärta och där är hon för att stanna..
Jag hoppas att jag får tag i en Siri kopia som kan uppfylla allt de vi inte hann med...

Nu ska jag återgå till att vara social innan R åker på jobbet, Ha en underbar dag i de fina vädret!

2 kommentarer:

Carina A sa...

Jag ser Vilda framför mej =),,,kär och galen, VILD och vacker =). Det var väl inte så illa att i alla fall få ett HP på en tik som inte visar sej det minsta utan bara spanar på killar? =)....bra jobbat av dej utifrån de förutsättningar som fanns!

Hej svejs!
Ps: Snygg jacka föressten!
/C

Katarina Nimrodsson sa...

Jag är så glad att allt har ordnat sig tillslut gumman Det var ju de jag sa helt plötsligt kommer kärleken till dig också och du kan inte backa som du tidigare gjort
Tack för en jätte trevlig helg

mamma