söndag 5 oktober 2008

Söndag!


Dagarna går fort och jag hinner knappt vara hemma överhuvudtaget, men jag trivs och de är precis så här jag vill ha de...
Igår hade vi frida nina dag men agility tävlingar tränande och massa prat, som alltid lika trevligt med bra sällskap och god mat...
Vidare begav jag mig till andra sidan av stan för att spendera kvällen med finaste, ihopskruvande av möbler tittande på beck och massor av mys vad mer kan man begära av en lördag kväll ;)

Idag är de hård plugg som gäller svenska redovisning imorrn och på onsdag engelska prov så jag har de jag gör kan man ju lugnt säga...
Ikväll hade jag tänkt hinna trycka in ett träningspass också kommer bli kanonskönt, tur att man är två som drar i den andra så då blir de av...

Igår när jag va ute och gick kunde jag för första gången på väldigt väldigt länge känna mig trygg jag och Vilda gick runt runt i mörkret och bara njöt av känslan av att inte behöva känna mig osäker.. Ibland förändras synsättet på de mest elimentära sakerna i livet som att vara trygg..

Jag är så glad att jag har er som lyssnar stöttar och ställer upp jämt och ständigt ni är ovärderliga för mig!

Nu är de dags att sätta igång annars blir de inget gjort ;)

Ha en underbar söndag i snö/regn vädret!

Inga kommentarer: