söndag 19 oktober 2008

Hård helg

Helgen började med utgång på fredagen vilket va mycket trevligt några tequila och lite vin senare var vi på väg mot X3m..
En mycket trevlig kväll som avslutades på Max och senare fyllefärd hem med massor av fyllhicka..
Så lördags så mådde vi som vi förtjänade och ägnade dagen åt städning hur effektivt de blev låter vi vara osagt.
Ingen Vilda hade vi hemma heller då min älskade mamma hade tagit med henne till Mickels, tack än en gång för hjälpen du är bäst!

Så idag blev de en ordentlig sovmorgon vilket va efterlängtat, vi begav oss senare mot IKSU för träning vilket va väldigt skönt om än de kändes att man hade syndat i fredags!

Nu är kladdkakan färdig och älsklingen väntar så de är bäst att jag skyndar mig och hjälper till att äta upp den :)

Hoppas ni har haft en trevlig helg och för er som funderar på vad ni ska köpa åt mig i julklapp så kan jag säga att imorrn kommer min Önskelista :D

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

De e nog jag som skall tacka för att jag fick låna din godig Hade en fantastisk helg med barnen och hundarna Vad kan bli bättre

kramar om er