tisdag 9 december 2008

update

Dagen har gått bra fullt ös...
åkte och handla på förmiddan som tur var va de lugnt med folk, dock fick jag spy känslor (som alltid då man besöker Maxi) pga av den förbannande fisk lukten..
Väl hemma med ett välfyllt kylskåp va de dags att göra lunch för att senare gå ut på långprommis med hundarna i de kalla vädret.
Vi klädde på oss ordentligt och då gick de faktiskt riktigt bra men de tar ju ett tag innan man vänjer sig vid -10 grader och ja de lär ju bli mycke kallare...

Ikväll fick vi besök av Nina och Mithra som alltid lika trevligt om än vi bägge hade en down dag. Men vad kan då muntra upp bättre än gott sällskap och mysiga valpar!
Grabbarna for och ordnade till Gudrun om de nu va vad dom gjorde? Ja de lär vi ju märka.

Annars har vi legat i soffan och sett säsongsavslutningen på desperate och gosh vad jag hatar att de nu dröjer massor av veckor innan jag kan se fortsättningen. undra om jag ska be rikard ladda hem nästa säsong? nja då förstör man ju tisdagsnöjet under våren..

Imorrn ska jag på skolan så de blir tidig uppstigning, men de ska bli skönt att åka dit och prata med henne..
Senare beger vi oss mot Marieberg och hämtar upp degvispar och senare hem och baka lussekatter!

Go natt

Inga kommentarer: