måndag 15 december 2008

Måndag!

Full späckad dag, har varit och köpt ett akvarium vi fått i julklapp tack snälla de blev underbart fint :)
Tog en hel del tid innan vi var klara med allt men nu står de fint på malm byrån om några dagar får fiskarna flytta in kommer bli kanon!

Mamma skulle komma ner idag men dom ligger sjuka stackarna jag hoppas verkligen dom blir piggare snart, inte kul att må så där...

Ikväll är Rikard och jobbar så jag och tjejerna har haft tjej kväll vilket har inneburit städning men nu är de kanonfint här hemma och de känns så skönt!
har slagit in några paket också de är det jag älskar mest med julen göra fina paket och etiketter de är så himla ro givande..

Imorrn ska jag åka och fixa naglarna jag längtar som en tok, min snälla karl ska kliva upp och skjutsa mig han är helt underbar!

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får lägga mig i sängen och läsa!

Go natt!

Inga kommentarer: