måndag 1 december 2008

Måndag!

Ny vecka nya möjligheter..
Helgen har gått fort har haft massor att göra, igår kväll kändes de som att jag pustade ut..
Har varit en väldigt trevlig helg Rikard har nu träffat hela min släkt och han överlevde senare åt vi middag hemma hos mor och far tillsammans med syster och barn som alltid är de lika trevligt..
Senare åkte vi till Röbäck för att tillbringa några timmar där i gott sällskap Lexie tyckte de va kanon men dog av efter en stunds intensivt lekande..

idag har mamma varit hit och vi har haft en trevlig dag som har inneburit att springa runt stan, hem kom jag med nytt tyg till kuddar i sovrummet nya fiskar och nya lysrör till Akvariet blev så otroligt snyggt! Tack mammsen för lyset!

Ikväll har jag och Rikard mest myst på gjorde fruktsallad och såg nytt läge kastade oss senare iväg på Marieberg och hämtade några grejer så nu är snart alla saker här.
Nu ligger han och sussar gott tillsammans med Vilda tror hon ska få en myskväll och sova med oss i sängen de kan hon behöva!

Imorrn är planen att sy kuddar och en duk, rätt va de är så klipper jag ut allt ikväll kändes lite drygt med de är de värt!

Har suttit och kollat på naglar ikväll är så sjukt sugen på att göra igen, kanske framöver skulle vara underbart de är bara så att jag är en nageltant och jag älskar de ;)
Känner mig aldrig så fin som då jag har snygga naglar de gör hela mig :D

Hoppas alla haft en bra dag :)

Kram

Inga kommentarer: