torsdag 4 december 2008

Torsdag!

Vaknade upp vid 10 tiden helt sjukt va snäll valp vi har här slipper vi jätte tidiga mornar trots att vi har en 11 veckors valp helt otroligt!
På vägen ut insåg jag att broddar hade varit en bra ide men de va bara att halka sig fram på våran isbana till parkering..
Till och med hundarna hade vett att hålla sig lugna på de underlaget..

Mitt på dan drog jag och Nina på handlingstur så jag lämnade tjejerna hemma med rikard. Hade en kanontrevlig dag om än vi bägge funderade på om folk blir som galna runt jul spelar uppenbarligen ingen roll vilken dag i veckan man är ute de är iaf fullt med folk.
Någa fynd gjordes dock vilket var bra. Vi gick länge på barnens hus och kikade på alla grejer helt otroligt va mycke fint de finns till små bäbisar!

När jag kom hem va lägenheten tom varken karl eller hundar sågs till dom komme hem 20 minuter senare efter en prommis, du är så duktig gubbsen!
Nu sover alla sött i soffan efter promenad och lek jag ska också passa på att lägga mig en stund då jag är helt slut i mitt bäcken detta har dock en förklaring ja de är inte alltid lätt å va tjej!

Nu är de snart dags för mat jag håller fasiken på att hungra ihjäl!

Go kväll

1 kommentar:

Linda sa...

Okej, titta på bebissaker och ha ont i bäckenet - är det något ni vill berätta ;)