onsdag 3 december 2008

onsdag.

redan mitten på veckan vilket innebär Rikards sista jobbar dag sen har han ledig vecka i veckan otroligt skönt!
Blev en prommis på morron i de då snöiga vädret hade hoppats på att de skulle fortsätta snöa men ikke istället övergick de i regn, man ska bo i inlandet så är de bara!
Har hunnit diska och städa undan också och snart är de väl dags att börja göra mat tror de blir pannkaka ikväll..

Imorrn ska jag och Nina och kika på julklappar på dagen ska bli riktigt mysigt tror jag lämnar tjejerna hemma med husse. Ska även surra med Nina så vi åker och låser upp hennes kort på IKSU jag vill träna :)
Hoppas även på att jag fått korten jag beställde efter skulle vara kanon :)

Ikväll blir de nog inget speciellt lite träning med tjejerna annars bara latforen i soffan, säga vad man vill men de är otoligt skönt..

Har bokat tid för naglar helt underbart nu gäller de bara att jag håller min deal av avtalet den här gången ska jag lyckas jag vill ju så gärna ha fina naglar!
Jag är galen jo jag vet, tur att jag har mamma som förstår min galenhet :)

Så nu är lugnet över här hemma Lexie har sovit i två timmar så nu är de fullt ös!

Inga kommentarer: