torsdag 18 december 2008

04.32

Å jag kan verkligen inte sova, detta gör mig galen..
rikard kom hem vid halv tre hade då sovit en timme, i samma veva som han kliver in är jag klar vaken och de är sten kört att sova..
Ghhaaa blir galen ligga och stirra i taket är inte allt för roligt..
Så medans hundarna och rikard sover sött sitter jag i soffan och kikar runt ja de funkar ju de också..

Har haft en jätte trevlig kväll tillsammans med Pernilla massor av prat och surr kändes otroligt skönt att få prata av sig, tack!

Hade en stan dag med mammsen idag som alltid lika trevligt några julklappar blev inköpta så nu är allt snart färdigt..
Några få kvar men de får bli på måndag helgen är fullspäckad med allt från golvläggning till socialträning av hundar ja de kommer bli kanon...

5 dagar kvar tills jul tittade just på tempen ute 5 plus grader ja de är så man vill grina men vad hjälper de? Jag vill ha snö och kallt går knappt att vara ute med hundarna i de här vädret dom vill inte ens ut...
Saknar långpromenaderna i nysnö och några grader kallt, är man norrlänning så är man!

Inte blev jag tröttare av de här heller men jag ska iaf göra ett tappert försök till att sova om än de finns risk att jag är uppe igen om 20 minuter klarar bara inte av att ligga och vrida och vända på mig de gör mig galen..

Blir nog en lugn dag imorrn känns som att de är vad som orkas med


Go natt eller ja go morron :)

Inga kommentarer: