fredag 5 december 2008

fredag eftermidda

så nu är jag på bra humör igen, morronen var verkligen ingen höjdare men bättre blev de ju :)
Lexie har varit hemma med Vilda för första gången ensam idag vi for iväg på Marieberg en sväng för att hämta mina kort som kommit och lite andra små saker..
De gick kanoners bägge två låg och sov sött när vi kom hem, duktiga tjejer!
De slog mig att jag har nu framkallat alla kort som finns på Siri de gör lite ont i hjärtat om än jag vet att jag inte hade något annat val...
Håller på att sätta in dem i album ett album som jag ska vakta med mitt liv de är nu de sista jag har kvar av min skatt..

Senare på eftermiddan tog jag mig en promenad/träningsrunda med tjejerna dom hade riktigt roligt bland snön tog på Lexie en liten tröja i hopp om att hon inte skulle frysa så mycket om magen har börjat se att då vi varit ute och kommer in har hon lätt för att sätta sig inne och kissa de är nog för att hon har blivit kall så händanefter blir de tröja.
har hunnit med att torka av golven, diska och bädda rent i sängen också de känns riktigt skönt..

Senare under kvällen blir de att åka förbi våra vänner och överlämna pengar till grejerna dom ska köpa på IKEA, imorrn bär de neröver för dom och vi önskar er all lycka till!
Vi längtar att se erat busfrö..

Nu blir de soffan en stund innan älsklingen ska åka iväg en sväng tror jag ska passa på att städa i klädkammaren under tiden..
Förhoppningsvis blir han inte borta så länge!

Trevlig fredag kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gums :) Tack så mycket, vi ska verkligen köra försiktigt så vi kommer hem med stjärnan i behåll ;)
Vi fixar självklart ikea sakerna!
Ne nu får ni ändå ta å pallra er hit...! haha.
Pussen