fredag 26 december 2008

annandagen

En kort uppdatering medans mamma gör mat..
Julen har passerat, vi hade en underbar jul med mycket god mat och trevligt sällskap..
Paketen var precis vad vi hade önskat vad mer kan man begära, en helt perfekt jul med andra ord...

Rikard blev tyvärr dålig igår efter vi ätit pizza förhoppningsvis har vi smittohärden där så då borde jag klara mig, i min panik åkte jag hem till Mamma och Pappa för att fira mammas födelsedag!
Grattis mamma idag är de din dag!

Imorrn ska vi förhoppningsvis åka och köpa våra säng bord så då är sovrummet klart, iaf för ett tag :)

De är en minnesvärd julhelg som kommer sitta fast i våra minnen och detta på ett mycket positivt sätt!
De finns inga ord för lyckan över allt de vi har, Rikard du är allt jag behöver jag kommer alltid finnas vid din sida...

Nu är de dags att hjälpa till med matlagning!

Inga kommentarer: