söndag 14 december 2008

Söndag!

Helgen är över, de går så otroligt fort..
Men mycke har hunnits med idag har vi varit och social tränat nere på stan, Lexie fullkomligen älskade det och sprang glatt fram till dom som sträckte ner en hand för att hälsa. Hon gör mig stolt!
Tog oss en tur in på busstationen då de brukar vara lite halvläskigt speciellt med golvet och ljudet där inne men ikke dom tyckte de va kanonskoj så de va ju skönt..

Har hunnit stor handla köpa nytt golv till hallen idag också så förhoppningsvis kan vi börja lägga de på fredag, då rikard är ledig hela helgen..
Äntligen har jag fått tummen ur och bakat lussekatter också och dom blev faktiskt riktigt goda prövade ett nytt recept med kesella och de gjorde dem mer luftiga än annars!

Är inne i nått pyssel sug just nu så de tillbringas en hel del tid vid pysselbordet, alla jul etiketter är nu gjorda!
Rikard jobbar kväll i veckan så de blir att pyssla på kvällarna!

Jag ska fixa mina naglar på Tisdag och gosch vad jag längtar :)

Kram och go natt

Inga kommentarer: