tisdag 2 december 2008

Tisdag!

Har hunnit med massor under dagen älsklingen ringde och väckte mig vid nio ja jag är otroligt bortskämd med bägge hundarna :)
Vi klev upp och gick på långprommis både jag och tjejerna behövde de..
Senare kom Nina förbi och surrade en stund alltid lika trevligt som vanligt finns de massor av saker att prata om än de mesta just nu är valp prat då dom snart får hem sin lilla tjej ska bli så roligt att se lilla Mhitra.
Har hunnit sy lite idag också kuddar till sovrummet och en duk till köket blev kanon, om än jag svor en del under tiden så är jag nöjd efteråt.
Rikard kom hem vid tre med en sjuk huvudvärk så jag satte igång och diskade undan allt och började göra mat blev riktigt bra..

Ikväll har vi inte gjort så mycke alls jag har försökt bota Rs huvudvärk med föga framgång förhoppningsvis är den borta imorrn då han ska upp och jobba sista dagen innan ledig vecka imorrn..

Tror vi ska försöka städa ur en del på marieberg då han är ledig skulle vara skönt att få bort en del..

Nu ska jag ladda inför desperate!

Go kväll

Inga kommentarer: