onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År

Sista dagen på 2008 ett händelserikt år på väldigt många sätt vi förlorade Siri, våran älskade skatt samtidigt kom Vilda in i vårat liv som en frisk fläkt..
Den totala sorg som var under sommaren vändes fort då Rikard klev in i mitt liv vilken lycka..
När jag nu sitter här i slutet på året tänker jag ändå att all sorg under de här året har lett till något bra allting har en mening...
Jag har allt jag någonsin velat ha Rikard, Vilda och Lexie ingenting mer kan jag önska...
2009 kommer bli en underbart år de vet jag redan ett år fyllt av underbara händelser, jag längtar!

Så en kort sammanfattning på en av de mest händelse rika år som passerat jag hinner faktiskt inte uppdatera mer :P

För mig blir de en nykter nyårsafton medans de andra ska dricka lite öl och kanske en grogg, de kommer bli kanon trevligt!
Nu ska allt ordnas cheescake ska bakas och de ska städas så de är väl bäst jag sätter igång!


Inga kommentarer: