torsdag 11 december 2008

torsdag

Nu tror jag att jag är på rätt dag, jo de är torsdag idag *dagavill*
Har haft en underbar dag med mor på stan riktigt trevlig, några julklappar blev köpta och en hel del tittande alltid lika mysigt!
tack för en underbar dag...

Rikard kom hem sent idag så de blev inte så många vakna timmar tillsammans men några iaf :)

nu sover han sött och jag ska skriva de här sedan försöka smyga mig in i sovrummet och förhoppningsvis lyckas läsa utan att väcka min kära ja vi får väl se hur de går!
Jag har fått hem Liza Marklunds nya så jag är ju mäkta spänd på att få börja så vi får hoppas att han inte mäker mig!
Imorrn är de plugg dag och försöka hinna göra lite små grejer innan Bjästa på lördag..

Har just varit ute och kvälls kissat tjejerna och de snöar och riktigt mycke blev alldelens glad i hjärtat då jag gick ut. Så jag hoppas på en decci snö imorrn bitti önsketänkade kanske...


Ja ja nu ska jag ge mig på mitt projekt sussa gott folket!

Inga kommentarer: