onsdag 10 december 2008

Tisdag

Tidig uppklivning här hemma imorse kan säga att de gick rätt tungt men de va bara att uthärda. for iaf på skolan och fixade de som skulle fixas, känns kanon skönt!
Rikard har åkt iväg och jobbat extra så han ser man inte röken av ikväll, som tur är ställer N&D upp och hjälper mig när jag ska till veterinären och soffan som ska säljas ikväll. Ni är guld värda som ställer upp.

Så mina planer för kvällen är många jag hoppas bara de ska gå någorlunda smidigt men alldelens säkert kommer allt att krocka och bli kaos men de löser sig nog de också.
Förhoppningsvis går de fort att vaccinera borde inte ta allt för lång tid...

Nu är jag så sjukt trött så jag ska lägga mig och slöa i soffan tillsammans med Vilda bäst jag ställer klockan annars lär jag vakna av Ninas ljuva stämma när hon kliver innanför dörren :)

Hoppas alla får en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi hjälper så gärna till :)
Tack o lov att han fick in den i bilen, det var verkligen på håret!
Men du gullet det är Onsdag ;) ...
haha. Puss