söndag 28 december 2008

Söndag

Har hunnit fixa rätt mycke på morgonen vid 11 åkte vi iväg och fixade grejerna till våra sängbord blev kanon till slut om än de inte blev helt som vi tänkt oss..
Men nu är dom äntligen uppe..

Tog en prommis med lillan och senare begav vi oss iväg ner på stan för att socialträna hundarna vilket gick riktigt bra, Lexie är otroligt frammåt och glad de känns så skönt!
Åkte förbi på coop för att byta ett par byxor som Nina köpt och handla små saker till middan så just nu sitter jag bara och längtar efter tacogratäng mumma :)

hade tänkt försöka hinna gå en sväng med Lexie innan om de nu hinns med vi får väl se, känns som att jag behöver ut och röra på mig..

Ikväll blir de nog en lugn kväll om än jag är otroligt sugen på att hitta på nått jag har energi som aldrig förr vilket i sig är skönt..

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni haft en toppen jul! :)
Låter så ialf! Inga nya bilder på tjejerna? Spanar varje dag! Va duktig hon är Lexie! Sådan matte, sådan hund heter det väll! :) KRAM