tisdag 9 december 2008

Tisdag!

Lagomt trött och seg kändes som man klev ut i en riktigt vinter värld imorse riktigt kallt och mysigt, de gör mig på bra humör...
Igår körde vi iväg alla saker som behövde slängas och soffan städades inför försäljning imorgon känns faktiskt både och jag kommer sakna soffan.
På eftermiddan låg jag i migrän och magont nån timme tillbringades i sängen rikard va snäll och tog hand om hundarna, ovärderligt!
Senare på kvällen åkte vi till röbäck och hälsade på den nya lilla valp som kommit hem där, jag hoppas att hon och Lexie kommer bli bra vänner trots storleks skillnaden.

Idag är planen att åka och handla till vårat tomma kylskåp, baka lussekatter och sen har jag en plan på att lägga ett spår på eftermiddan.
Ska bli roligt att se hur Lexie reagerar på de..

Nu frukost och göra sig i ordning!

Längre uppdatering ikväll

Inga kommentarer: