onsdag 17 december 2008

Onsdag!

En underbar dag..
Rikard va gullig och tog ut hundarna på morgonen så jag fick ta de lugnt vilket va otrolgit skönt. Ganska ovanligt numera att ta de lugnt utan att behöva ut på en gång så de va guld värt..

Tog oss en sväng på Apoteket och hämtade ut mina tabletter vilket va väldigt skönt då dom verkligen behövdes..
Sen blev de lite pyssling här hemma innan han skulle iväg på jobbet..
Känns som vi har haft en underbar dag idag om än vi gått runt som i ett vakum, underbart!

Blev lite panik här ikväll då de ringde en som ville köpa matbordet men Rikard va ju inte hemma så jag fick ringa till N&D och än en gång be om hjälp. De finns inga ord för er jag är så otroligt glad att ni finns och ställer upp!
Jag hoppas ni säger till när ni behöver hjälp då är vi där på direkten!

Nu är de snart sängen kommer inte orka vara vaken tills rikard kommer hem klockan 3 i natt utan jag kommer sussa gott då!

Imorrn blir de en dag på stan sen kommer Pernilla förbi, fullspäckat!

Inga kommentarer: