lördag 27 december 2008

Lördag

Första vanliga dagen efter julhelgen måste säga att jag inte alls har haft lördag idag utan måndag knepigt nog..
Tidig uppstigning här hemma planen var nämligen mellandags rea idag, hittade massor av fynd och kom hem mycket nöjd jag älskar att köpa kläder billigt :)
Rikard mådde fortfarande dåligt så han fick vara hemma med Lexie, Vilda är på semester hos mormor och morfar och där trivs hon som fisken i vattnet. Ni är underbara som alltid ställer upp!

När jag kom hem drog jag igång städning och tvättning så nu är snart allt färdigt sängen är renbäddad tvättstugan är tömd på tvätt och golvet är dammsuget och torkat, underbart!

Rikard har piggnat på sig ikväll så otroligt skönt, så vi ska ligga i soffan och se beck vårat lördagsnöje :)

Har varit ute på prommis med lillan ikväll och tränat en del stanna kvar börjar nu sitta och hon är som vanligt otroligt duktig, mamma och pappas älskade skatt..
Dock är de tomt med bara henne hemma vi är vana vid att ha Vilda i våra hasor jämt och ständigt men hon kommer tillbaka till veckan!

Nu ska jag ställa mig i en välbehövlig dusch ska bli så skönt!

Inga kommentarer: