onsdag 5 november 2008

Onsdag!

Så nu har jag och Vilda flytt ut till Mickels, helt underbart att komma ut hit och bara andas luften här ute de gör att jag får ny energi och ork..
Dock har vi lämnat älsklingen hemma tills på fredag kommer kännas så otroligt tomt är alldelens för bortskämd å slippa sova själv..
Så jag lär ju få ligga vaken ett tag ikväll innan jag lyckas somna utan R tätt vid min sida..

Dagen har flytit förbi lugnt massor av mys sedan uträtta lite ärenden sen middag och kika på bonde, programmet som kan locka fram min sämsta sida årets bönder är verkligen speciella ingen jag igentligen fastnar för.. Nä tacka vet jag ensam mamma söker där är jag fast!

Imorrn är planen långprommis uppe i skogen, jag hoppas de är så där kallt och frost ska plocka lite ljung hade jag tänkt också så jag kan göra nåt roligt med kommer bli underbart att vara här ute några dagar...

Nu är de dags att kissa lillan sen fika och lite andra avenyn :)

Kram

Inga kommentarer: