måndag 10 november 2008

Måndag!

Ny vecka nya möjligheter..
Har haft en sjuk dröm inatt vaknade i panik och inser då att rikard redan åkt på jobbet så inte kunde han göra mycke åt min mardröm inte...
Så jag har sovit som en kratta timmarna efter klockan 04 fattar inte hur en mardröm kan vålla sån panik när jag berättar om den förstår jag inte min panik men just då va de otroligt otäckt...

Idag kommer mammsi ner så jag ska ta mig en sväng förbi apoteket sen hem och försöka städa undan innan rikard kommer hem.
Ikväll ska vi åka på Iksu kanske vi skulle sätta oss i bastun en stund? Ja jag får föreslå de iaf :)

Nu är de nedräkning innan vi åker bara 12 dagar kvar, känns så kul så otroligt roligt!

Nu är snart tvättmaskinen klar ska försöka hinna torka den innan jag åker iväg ska även börja ställa upp alla mina pysselgrejer, snart är även bordet färdigt de kommer bli kanon :)

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: