måndag 10 november 2008

Tisdag!

En trött morgon samtidigt väldigt skönt att vara uppe den tiden på morron man hinner med rätt mycke, tror jag ska börja kliva upp vid 7 då Rikard jobbar förmiddag...
har hunnit plugga lite måste lägga på ett kol på svenskan men jag hittar inte riktigt orken om jag ska va ärlig men jag hoppas den infinner sig snart....
Såg vad Nina pluggade tycker faktiskt de ser rätt intressant ut, ibland önskar jag så där jätte mycke att jag skulle orka plugga på heltid för att senare kunna gå ut och jobba de vore underbart...
Men just nu får jag nöja mig med de jag gör för tillfället är de vad jag orkar.

Vilda ligger brevid mig hon förstog inte alls varför vi klev upp så tidigt och gå ut på prommis på morron va inte riktigt så populärt...

Nu väntar jag på att åka till naprapaten och få igång mitt bäcken känns jätte skönt jag hoppas verkligen att de blir bättre..
Alltid en plåga att lägga sig där men efter ett dyng är man som en ny människa.

Hoppas ni får en underbar dag!

1 kommentar:

Frida sa...

Hej!
Ja jag tycker de är hur snygga som helst!
De finns på K-rauta och coop bygg.
Serien heter champagne :)

Allt är bara bra med oss! Hur är det själv?
Kram