torsdag 6 november 2008

update

Dagen har passerat lugnt och skönt, hundarna har varit snälla om än väldigt fartiga de har gått några race genom huset kan jag säga...
Jag har sytt lite grann men självklart har jag lyckats göra nåt med symaskinen så den funkar inte alls lika bra längre, å de ska alltid hända då mamma inte är hemma ja ja...

Sjukt sugen på chips men finns inga hemma och de är ju inte närmst biten till en affär heller så jag får snällt sitta här och försöka stilla mitt sug med ett äpple nyttigare visst men inte på långa vägar lika gott...

Tvn erbjuder inget jätte roligt ikväll heller tror iaf att de blir att se S.O.S gute och nytt läge de funkar iaf, eller så pysslar jag hela kvällen de är inte heller så dumt ;)

Längtar otroligt mycke efter rikard känns så tomt utan han, jag är van att han kommer hem på kvällen jag är van att äta middag med någon inte alls lika roligt själv kan jag säga...
Hoppas nu bara att han har lite flyt ikväll så blir de förhoppningsvis inte så sent, så länge ska jag roa mig med att se ännu fler avsnitt av andra avenyn :)

Kram

Inga kommentarer: