torsdag 27 november 2008

Torsdag!

Vilken tur att jag har dej som ställer upp stöttar jämt och ständigt jag är så otroligt tacksam över allt du tillför i mitt liv...
Jag finner inga ord för dej du är allt jag behöver för att orka...

Idag har vi hunnit med massor trots huvudvärk och illamående julgranspyntet är inköpt hade tänkt julpynta ikväll men då visar de sig att jag tagit med fel kartonger från Marieberg, så de får bli imorrn!
Vilda har hunnit bli badad jag va dock inte hennes favorit just då men nu är hon ren och fin lillgumman.
Lexie har hållit igång hela dagen till slut va hon så övertrött att jag la henne i buren och där sov hon sött i två timmar..
Har tagit första promenaden med dom tillsammans idag gick riktigt bra bägge två va jätte duktiga dock ville inte Lexie åka i min famn överhuvudtaget så hon tultade på i sin egen takt.

Ikväll jobbar Rikard sista kvällen känns så sjukt skönt den här veckan har de varit jobbigt att han har jobbat kväll så de ska bli underbart skönt med en helg tillsammans..
Imorrn kväll ska vi flytta akvariumet N&D kommer att hjälpa oss vilket känns skönt då slipper jag bära så mycket.
På lördag blir de släktträff ute i Mickels ska bli riktigt trevligt.

Nu ska jag vänta på att Lexie blir trött så jag kan duscha och sen lägga mig och se film :)

Inga kommentarer: