måndag 3 november 2008

update

Så då va vi hemma igen efter en mycket slö dag som sedan slutade i total stress men allt gick fint till slut...

Gillar inte då Rikard jobbar eftermidda gillar inte att laga mat själv och gå å lägga sig själv så jag sitter nog uppe och väntar tills han kommer hem ikväll om än de blir väldigt sent..
Får pyssla i massor då håller jag mig vaken!

Vilda ligger och sover sött brevid mig hon skulle behöva en rakning och en dusch vi får se om jag orkar göra de ikväll känns tveksamt..
Men hon är ju söt som hon är nu också ett riktigt murmel djur ;)
Letar dock efter min rakhyvel som verkar ha försvunnit totalt hade 3 st från början och nu finns inte en enda de är ju fantastiskt slarver frida..
aja får ta ett blad och raka med för de är något jag har gott om hade ju dock varit bra med ett skaft också...
Undra om jag kanske ha lagt den på ett sånt där smart ställe, sånt där som man aldrig hittar skulle då inte förvåna mig för fem ören..

Jag tror jag ska göra julkort ikväll skulle vara mysigt skulle bara ha haft en julskiva också då skulle ju julstämmningen infinna sig perfekt!
Men jag får nog nöja mig med att göra julkort, ska sätta mig och försöka få lite inspiration..

Kram

Inga kommentarer: