onsdag 19 november 2008

Tisdag!

Tidig uppstigning imorse var något trött kan jag säga, bilen skulle hämtas så de va bara att stiga upp utan protest...
Våra kära vänner kom förbi och hämtade oss skjutsade oss till bilen för att senare bege sig hem ungefär lika trötta som vi :P
Vi hade dock planer på att åka förbi marieberg och kolla hur julgranen ser ut som står i förrådet men väl där inser vi att nyckeln till förrådet ligger hemma. Inte mycke att göra något åt utan vi får åka dit i eftermidda istället..

Igår hade jag en riktigt dålig dag, inte så konstigt med tanke på att vi målat om sovrummet och flyttat in och ut grejer ja jag lär mig aldrig..
Men som tur är så är min mamma den bästa man kan hitta så hon har ordnat en tid hos min naparapat idag, tusen tack mamma du är guld värd!

Lägenheten är uppsagd så vi hoppas på att någon vill ha den innan men annars så är utflyttningen 28 februari känns otroligt skönt att allt rullar på..
Vi kommer nog försöka flytta ut allt innan om än jag måste ha kvar den ett tag..
Ja vem hade trott att jag skulle bli sambo? Inte jag iaf, men de är helt underbart!

Annars så går vi mest och väntar på helgen, nu jobbar rikard 2 kvällar/nätter sen bär de av först mickels på fredag och lämna vilda och tigga oss lite mat och på lördag då åker vi söderöver..
Väskan kommer vara packad med valpsaker, ja för hem kommer vi ju med Lexie!
Just nu går allt som på räls ingenting kan beskriva känslan!

Nu ska jag va social med älsklingen och hunden som så sött ligger i soffan!

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: