lördag 15 november 2008

Lördag!

Dålig uppdatering ja jag vet men de finns alldelens för lite tid att sitta framför datorn just nu..
Igår blev de stora grejar dagen va på marieberg och hämtade massor av saker städade och plockade undan..
Sen bar de av hem till Tomtebo för att sätta upp städa till alla mina grejer, blev helt kanon..
När alla mina ljus och kort är med då känner jag mig hemma..
Pappa va och hämtade tvn så nu ska jag ringa de efterlängtade samtalet om att jag inte längre har någon tv :) Så skönt!

Nu är de snart dags att börja plugga och de behövs verkligen då ingenting blev gjort igår pga av min migrän..

Idag är de bara 1 vecka kvar tills vi åker och hämtar lexie gumman, vi längtar som galningar!
Förhoppningsvis får vi nya bilder idag, självklart kommer jag lägga ut dem här på en gång!

Känner mig hemma här, här med dej
Nu vet jag att allt kommer blir bra....

1 kommentar:

Linda sa...

Men hur ska du klara dig utan tv? Jag skulle inte göra det :)