onsdag 26 november 2008

förbannade...

dags att ventilera, ja för tillfället behövs de verkligen..
Om jag bara kunde skulle jag på fullaste allvar skicka dig längst bort i hela världen utan en telefon så du aldrig mer kan höra av dej...
Jag är så förbannat less på dej, jag vet inte vad de är du inte fattar...

jag hoppas du läser de här de kanske får dej att ta dig en funderare över hur långt man kan gå innan jag brinner av, kanske har du retat mig tillräckligt snart!

Förbannade jävla människa, försvinn bara försvinn!

Så nu har jag fått ventilera, tack!

2 kommentarer:

Carina A sa...

Kallar såna människor för energitjuvar...tror jag vet vem du menar....jobbigt med människor som inte kan släppa taget.
Kram C

- sa...

jag hoppas att du slipper bli drabbad av det mera. men det är roligt att höra att vilda tog det så bra idag dessutom :)