torsdag 20 november 2008

Torsdag!

Hektisk dag som började med att Rikard försov sig, jag sussade gott vidare tills han ringde och väckte mig vid nio tiden..
Mamma kom och hämtade upp mig för att åka på Marieberg och börja städa, tack snälla mamma för all hjälp idag den har varit ovärderlig..
Idag ligger min längenhet ute på bostaden 27 stycken har ställt sig på den så jag hoppas den som kommer ta den är i behov av den fort skulle vara perfekt!
Vi får väl se vad de är för folk som ringer på den..

Ikväll har jag sytt julgardiner till köket tvättat x antal maskiner tvätt och försökt så gott de går få in mina saker, imorrn ska de fortsättas att tvätta..
Ska även packa ner lite saker vi behöver med oss på vår resa ner mot Stockholm och lexie kan knappt tro att de är sant om tre dygn har vi henne med oss..
De kommer bli helt underbart!

Nu ska jag fixa min naglar sen kissa vilda och senare sängen!

Go natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!

Vill bara säga att jag önskar dig all lycka till med den nya lillskruttan. Vi har ju också en ny liten skrutt hemma hos oss och fast en ny hund aldrig kan ersätta en gammal så inser man att livet går vidare och man kan inte gräva ner sig i det som varit. Hoppas ni får många dagar tillsammans.

Hälsningar Linda (ängeln Allans matte)