fredag 21 november 2008

dan före dan...

ja idag känns de nästan som julafton, en av de bästa och största händelserna under detta år ligger framför mig och snart är väntan över..
Om mindre än två dygn har vi henne i vår famn våran älskade Lexie gumma!
Idag har jag städat och tvättat som aldrig förr, de har blivit väldigt fint här hemma och mycke tvättat snart är alla mina kläder inne i klädkammaren och jag är så gott som inflyttad!

Ikväll åker vi till Mickels med Vilda så hon ska få vara hos mormor istället för att åka med oss ner, likaså bra de hon älskar att vara i Mickels tillsammans med tjejerna och mormor & morfar...
Vi kommer dock att sakna våran lilla skrutt som förgyller alla våra dagar, Vilda är våran älskade skatt...

Jag ska nu packa alla vildas saker och sedan packa de vi behöver med oss och de saker vi behöver till Lexie på vägen upp, ikväll ska jag ringa veronica om helt bestämma tid och plats wiee de är så nära nu!
Hinner nog inte uppdatera mer utan nu får ni hålla er tills vi kommer hem och då med bilder på våran skönhet!

Jag önskar er alla en trevlig helg och med återseende på måndag!

1 kommentar:

Carina A sa...

Drive carefully!!
Love C