onsdag 19 november 2008

kväll...

jag har haft pysselkväll ikväll då Rikard lix har sovit då han ska upp tre i natt och börja jobba, jag hittade igen de där pysselsuget igen och de är riktigt roligt!

Imorrn ska jag och mamma och städa på marieberg, min lägenhet lär komma ut på bostaden imorrn så då är de ju en fördel om de ser någorlunda ut där uppe..

Kan knappt tro de allt har gått som på räls, de känns som att ingenting kan stoppa oss just nu..
Jag hade aldrig kunnat tro i somras att allt skulle se ut så här nu de fanns inte med i min världsbild...
Trodde heller aldrig att man kunde må så bra tillsammans med någon annan, jag har aldrig upplevt känslan tidigare...
Jag är så otroligt tacksam över allt jag har i mitt liv nu, jag har allt jag någonsin drömt och bett om ingenting kunde vara bättre...
Vi har en dröm en framtid tillsammans, vi är ett...

Nu ska jag återgå till mitt kortmakeri ska bara söka lite inspiration först!

Go natt!

Inga kommentarer: