söndag 9 november 2008

Söndag!

Tiden rullar på här ute, nu är snart dags att åka hem till stan vilket faktiskt känns skönt hemma är ändå hemma...
Men en dag hoppas jag att jag sitter ute på landet i mitt egna lilla hus skulle vara underbart verkligen underbart...

Fick bilder på lillgumman igår hon är helt bedårande söt lyckas dock inte spara ner bilderna så ni får se på underverket ska göra ett nytt försök på Rikards dator kanske den är snällare..
Känns helt otroligt att om 2 veckor sitter vi nu i bilen på väg hem med henne då är hon våran, bara våran..

Ikväll blir de lugnt tror jag lite tv tittande och en tidig kväll då Rikard ska upp i natt och jobba, jag och Vilda får som tur är ligga kvar i sängvärmen om än de är något tråkigare då älsk inte ligger brevid...

Imorrn är planen PLUGGA och de med råge sen åka förbi IKSU och få dom att ornda till Ninas träningskort då de är lite vajsing...
Senare i veckan är de dags att börja packa ihop alla mina kläder ja jag ska rensa på samma gång också så de är gjort..
Kommer ta massor av tid men de är ju iaf roligt göra, ett steg frammåt ett steg i rätt riktning..

Ska försöka göra iordning allt inför hemkomsten av Lexie också alla leksaker ska kollas burar ska ställas i ordning och tvättas ja allt ska göras..
Kan ju roa mig med de då Rikard lix jobbar...



Jag älskar dej från botten av mitt hjärta Rikard, utan dej vore jag ingenting...


Inga kommentarer: