onsdag 1 juli 2009

varmt varmt varmt...

Sitter och väntar på att dom ska visa vädret jag hoppas de blir de utlovade något svalare vilket skulle vara underbart. Då kanske mina svullna ben får sig lite vila.
Reidar har just fått sin kvällsvälling så nu leker han och lexie för fullt jag funderar på att se de inspelade avsnittet av mordkommisionen kommer nog inte ha tid för de imorgon och jag är faktiskt inte trött.
Rikard sover sött han kom hem och gick och la sig direkt efter middagen han va helt slut inte så konstigt med 14-15 timmars arbetsdagar ska bli skönt nu när han är ledig en vecka förhoppningsvis hinner vi en del under den tiden.
Förhoppningen är väl att kontoret ska bli klart om än de just nu känns långt bort då jag inte ens kan bestämma tapet därinne, har hittat en kanonsnygg lila tapet men kanske blir de för mörkt? Men jag har en sån där känsla av att de skulle bli otroligt mysigt och gemytligt sånt som jag gillar. Eller så smäller vi upp en vit tapet med risk på att de blir kalt och sterilt ghaa kan man inte bara få se innan nja jag tror de lutar åt den lila iaf.

Idag är de en vecka kvar tills de är ett år sen min älskade skatt seglade iväg till ett bättre liv, hon fattas mig varje dag i varje steg jag tänker på henne och ler en dag ska jag ha en likadan en Siri fast i annat format jag ska leta tills jag finner henne.

Bäbis har lugnat sig en del sista dagarna hennes rörelser är numera lugnare men de känns att platsen där inne blir mindre och mindre nu känner man precis hur hon rör sig och emellanåt kan man känna en liten fot som trycker sig mot huden.
Tror jag kommer att sakna att vara gravid en del ändå om än de emellanåt är otroligt tungt, de är en speciell känsla att ligga och känna henne röras våran älskade lilla skatt.
Jag är så spänd på att se henne vad hon är för individ de finns inte ord för hur mycket känslor som finns i mitt hjärta för den lilla parvel vi inte ens sett.

Nu är de vädret håll tummarna för svalare väder :)

1 kommentar:

Madde sa...

Håller med dej! Fy så varmt det varit idag.. Men som tur är köpte vi oss en fläkt som ja sitter och myser med nu ;) längtar också efter bebban idag fick man ju vet hur hon låg precis.. Kram kram