söndag 5 juli 2009

Söndag

Igår fanns inte orken för uppdatering så idag blir de en längre sådan istället.
Fredag kväll kom Frida & Jonas förbi vi grillade surrade och skrattade i massor en otroligt trevlig kväll då tiden gick allt för fort.
Jag och Frida hade som vanligt massor att prata om och grabbarna höll sig till sitt prat tror inte riktigt dom tyckte att våra samtal var allt för rogivande.
Alltihop ska snart göras om och de ser jag fram emot.

Igår styrde vi kosan mot Sundsvall och IKEA några stopp på vägen och 3 timmar senare var vi framme, vi åt underbart god lunch innan vi var redo för att bege oss in i folkmassan.
Rikard styrde mig i rullstolen och hans föräldrar stryde vagnar som vi snabbt fyllde fulla med grejer vi hade tur och fick tag i de mesta dock saknades handtagen till våra köksluckor men de får vi ordna på nåt vis.
Rullstolen var verkligen min räddning igår hade aldrig klarat av de annars trots att jag knappt gått nånting så såg min fötter ut som en michelin gubbe och mitt bäcken kändes knappt levandes men de va de faktiskt värt om än jag får sota för de idag då jag är helt slut.

Idag så förstår ni alldelens säkert vad vi gör, vi skruvar eller ja Rikard iaf jag tittar mest på och längtar som en tok tills kontoret/pysselrummet är färdigt så otroligt skönt.
Jag är så nöjd med hur de blev ska bli roligt att se hur de kommer se ut då allt är färdigt de kommer bli fantastiskt.
Ikväll måste vi nog åka till tavelsjö och handla lite toalett papper är ett måste att ha hemma så är de bara :)
nu ska jag återgå till soffläge och vila min onda rygg.

Kram på er

2 kommentarer:

Frida sa...

Hej!!
Kul att ni hittade så mycket på Ikea, men det är ett rent helvete att gå runt där! Det är ju så mycket folk! Det var ju perfekt med rullstol till dig ju! :)

Tror det kommer bli superfint i kontoret när det blir klart! :) Sen är det ju som bara ett rum till ni behöver fixa! Ni har gjort det bra!!

Frida sa...

råkade skicka iväg förra kommentaren tidigare än tänkt.. :P
Hoppas du inte är alltför mörbultad idag!

Vi får höras i veckan så kan vi träffas!

Kram kram