torsdag 30 juli 2009

Uppdatering

Oj så trött jag är jag har precis sett unga mödrar och har varit nära på att somna flera gånger, känns som att john blund vill säga mig något i stil med att gå och lägg dig.
Men jag har ingen lust att gå i säng redan men samtidigt är väl frågan om de blir så mycke gjort om än jag är vaken?
Jag skulle gärna pyssla en stund åtminstonde stämpla lite och måla men jag blir nog bara på dåligt humör om jag börjar med det nu när jag är så slö, då brukar inget gå min väg.


Vi är inne på den sista dagen i juli på lördag går vi över till augusi, den här somaren har verkligen sprungit ifrån oss de är svårt att tänka att de här är sista sommaren som Frida & Rikard nästa sommar är de Mamma Frida & Pappa Rikard. Inom bara några veckor är vårat liv förändrat och i våra ögon fulländat. Känslan är obeskrivbar.

Frida kom förbi idag och senare också jonas vi åkte iväg till stranden och låg där ett tag vi surrade och skrattade i massor. Alltid lika trevligt att ses.


Nu finns de ingen återvändo jag är så trött så de blir sängen för mig!
Sov gott

Inga kommentarer: