torsdag 9 juli 2009

Torsdag kväll

Vilken depp dag hela dagen har jag mått halvdåligt tillslut la jag mig i sängen och somnade bort de onda och illamåendet i en timme vilket var välbehövligt.
Men jag vet inte om jag kan säga att jag vaknade med ny energi direkt men iaf lite mindre trött.
Älsklingen kom hem åt och gick och la sig de är tunga dagar då han jobbar så här vi ser knappt varann men de är tur att han blir ledig sen istället.

Jag har försökt pyssla lite iaf en av ultraljudsbilderna blev mitt projekt för dagen och jag har faktiskt hunnit klart och börjat på en till där har jag dock kört fast och får fundera lite extra.

Imorrn ska jag vara på vc klockan åtta för provtagning, huvva de betyder att jag måste kliva upp före ottan så jag hoppas på en god natt sömn men de är nog för mycket begärt.
Vi får se om vi tar oss förbi vännäs en sväng på marknaden de beror på vad vädret har att erbjuda. Då ska jag i så fall passa på att besöka pysselaffären också, wiee :)

Nu ska jag kika lite tv innan jag beger mig mot sängen och min älskade skatt, ingen betyder så mycket de är verkligen kärlek från botten av hjärtat!

Go natt

1 kommentar:

Madde sa...

Klart ni ska in och kika här på marknaden :D Kanske vi ses! Kraaamis