söndag 12 juli 2009

Söndag

Äntligen lite bättre väder inte en droppe regn än så länge men de ser ut som att de inte blir långvarigt kanske kommer regnet alldelens snart, suck.
Men till veckan utlovas lite bättre väder jag hoppas de blir de vädret dom sagt 20 grader och sol/moln de passar mig perfekt.


Fortfarande ingen bättring i bäckenet så sova nattetid är ju ett minne blott emellanåt gör de så fruktansvärt ont jag hoppas verkligen att dom kan hjälpa mig imorrn, nåt måste dom kunna göra.

De blir mycket gnällade om de här just nu känns de som men va tusan nånstans måste jag få gnälla av mig ;) Rikard ska ju inte behöva höra allt, han får sin beskörda del iaf.

Ikväll blir de en riktig myskväll har jag tänkt, förhoppningsvis hittar vi något att se på tv också kanske nån film de vore mysigt.


Nu ska jag träna lillskrutt hon står brevid mig och piper i förhoppning att nånting ska hända, älskade underbara hund!



Kram på er

Inga kommentarer: