lördag 25 juli 2009

Lördag

Vi grejar för fullt och tiden att sitta vid datorn finns inte så de får bli en kort uppdatering.
Kattungarna mår bra jag är just nu uppe hos mamma och pappa och är hund/kattvakt då dom är iväg på syskonträff faktiskt ganska skönt att komma ifrån en stund jag kan ju ändå inte göra något.
Halva köket är nu kaklat så inom några timmar är de gjort sen ska de fogas och fixas, tror de kommer bli kanonfint längtar tills allt är klart.

Gick in i ny vecka igår v35 herregud när jag tänker på de är de inte länge kvar snart dags att packa bb väskan och göra allt de klart kanske känner jag mig mindre stressad då.

Har en jobbig känsla i kroppen en sorts oro, kanske för att de är allt för mycket runt omkring oss just nu för mycke saker som är ogjorda. De är sånt som gör mig måttligt stressad.
Får styra upp de som går så kanske de känns lättare, men allt går inte att styra upp utan får ha sin stilla gång och helt enkelt se vad som händer.

Nu ska jag gå och se hur de går för min darling!

Kram på er

2 kommentarer:

jessie james sa...

Ähh löjla dig inte. det vackraste som finns är ju att vara gravid :)

men det e bara å hålla koll så ser du ifall jag kanske lottar ut det sen efter jag testat :)

Sussi sa...

Åh så spännande! Nu är det helt seriöst inte länge kvar. Helt plötsligt bestämmer den sig att komma ut lite tidigare också! =)
Kraam på dej