torsdag 23 juli 2009

Torsdag

Kunde likväl inte sova imorse så jag traskade iväg till mor och far och direkt ner till små kissarna man skulle kunna sitta där nere i timmar de är så underbart.
Idag mår creme tjejen bättre och ingen är gladare än jag har ju fått den lite som en favorit vilket är väldigt enkelt då de är henne man har hållit på med mest.
Men självklart är dom alla kanonfina och jätte söta de blir inte mycke gjort hemma kan jag säga.

Men idag måste vi greja hemma imorrn kommer ju Rikards föräldrar och projekt kök kommer att sättas igång de känns på ett sätt otroligt skönt men de kommer bli väldigt stökigt med massor av folk och bök men de får de vara värt.
Både jag och Rikard kommer vara slut på söndag eftermiddag vill jag lova.

Känns inte som man hinner med så mycket som man skulle vilja just nu dygnets timmar är för få, jag hoppas på att hinna träffa Frida nån dag och bara surra de skulle jag behöva de är alltid så trevligt.

Nu ska jag återgå till lådan och se hur dom har det dom små liven!

Kram

Inga kommentarer: