söndag 19 juli 2009

Söndag kväll..

Uppdateringen har varit på latsidan men de ska bli ändring på detta då vi återgår till vanlig vecka och jag förhoppningsvis mår bättre.
Har för tillfället ingen ork att sitta vid datorn utan väljer att göra andra saker då jag är uppe och pigg.

Vi har fått några nya familjemedlemar under dagen akvariet har utökats med fler individer nu får vi bara hoppas på att dom överlever och trivs. Dom har äter iaf och ser ut att må bra.
Reidar är mäkta intresserad av vad som rör sig därinne och tittar mer än gärna längre stunder.

Vi har försökt att få undan i lillrummet inför helgen då vi får besök av Rikards familj jag ser nu ett slut på alla grejer och snart hoppas jag på att de sista ska vara gjort.
Blir skönt att dom kommer upp och hjälper oss med alla grejer vi ska göra de går ju lite fortare då än då rikard ska hålla på själv. jag är ju inte mycket till hjälp med min stora mage och värdelösa bäcken.

Gloria har inte ploppat några kissebäbisar än och vi väntar tålmodigt, numera sover jag med bägge telefonerna vid sängen i väntan på ett nattligt samtal om att de är på gång.
Vi är så spända!

Nu är de dags för lite melon sen duschen och sängen!

Kram

Inga kommentarer: