onsdag 29 juli 2009

Tisdag

idag är en sån där dag då man vaknar och känner att man inte alls vill kliva upp, min kropp värker värre än vanligt vilket inte är skönt nånstans. Börjar kännas lite bättre men fortfarande så undviker jag att gå överhuvudtaget. Tråkigt att jag skulle ha en sån dag precis idag då solen skiner och de faktiskt är lite värme i luften.
Men men de är bara att uthärda kan ju inte direkt fly från min egen kropp.
Nog gnällt om de ;)

Kattungarna mår bra igår passerade dom en vecka ena tjejen har så smått börjat öppna ögonen som jag längtar tills dom alla har slagit upp dom helt dom kommer vara så otroligt söta.
Lexie är rätt avmattad av löpen och gör inte mycket väsen av sig utan sover mest, hon håller på att bli en stor tjej.

Rikard har sin sista lediga dag idag och imorrn börjar två veckor då han jobbar i stort sett varje dag känns lite halvjobbigt då jag inte mår bra och måste fixa allt här hemma.
Är så skönt då han är ledig då jag mår så här jag behöver knappt röra ett finger och han ställer upp så fort jag behöver något, vad vore jag utan honom?
Mina och Lexies planer för dagarna är inte många en del bäbis kläder ska tvättas och ska även försöka ställa iordning de mesta, snart är även våran underbara vagga klar så då ska den tas in också. BB väskan ska packas om hon bestämmer sig för att titta ut tidigare än vad vi tänkt, kan knappt förstå att om mindre än en månad är hon här som vi har väntat och längtat i 9 månader.
Jag känner mig dock mer än färdig för förlossning och bli av med alla dessa besvär, längtan är enorm.

Jag ska snart till och beställa lite pysselsaker ni som känner mig vet att de är som julafton för mig jag skulle kunna handla ihjäl mig på just pysselsaker. Ikväll hoppas jag på att jag är lite piggare så kanske jag orkar fortsätta med lillans album.

Hoppas ni har en underbar dag!

Inga kommentarer: